Jubileuszowa 10. kampania „Pomóż napełnić miski w schroniskach” świętuje współpracę Mars Czech i Fundacji Ochrony Zwierząt i nadal pomaga schroniskom i ich czworonożnym oddziałom. W ciągu ostatnich 9 lat w schroniskach rozprowadzono niewiarygodne 2 miliony misek dla psów i kotów Pedigree i Whiskas.
Kampania „Pomóż napełniać miski w schroniskach” stała się najbardziej udaną tego typu działalnością w Czechach, o czym świadczy liczba misek. W ciągu ostatnich lat mogli cieszyć się 7497 psami i 6573 kotami w 233 schroniskach. W przypadku schronisk wszelkie wsparcie materialne jest bardzo ważne. Mogą na przykład rekonstruować kojce lub płacić za kosztowną opiekę weterynaryjną. Tradycyjnie konsumenci pomagają porzuconym psom i kotom przebywającym w schroniskach z różnych powodów, kupując produkty rodowodowe i whisky. Kampania co roku świętuje wielki sukces, dlatego Mars Czech w tym roku nadal podnosi standard życia zwierząt domowych na całym świecie. Od 10 września do 4 listopada 2018 r. Konsument kupi każdy produkt rodowodowy , whisky , sheba , Perfect Fit lub Dreamies , pomagając przekazać do 350 000 misek dla psów i kotów na wybrane schroniska. Wybór schronisk oparty jest na ankiecie przeprowadzonej wśród schronisk, przeprowadzanej co roku przez Fundację Ochrony Zwierząt. Kampania ma na celu poprawę sytuacji psów i kotów w schroniskach w Czechach i na Słowacji. Oprócz pomocy materialnej kampania korzysta również z przyjęcia zwierząt schronienia i podnoszenia świadomości w zakresie odpowiedzialności właścicieli zwierząt. Mars Czech i Fundacja Dobrostanu Zwierząt wspólnie starają się zmniejszyć liczbę zwierząt w schroniskach dla zwierząt poprzez podnoszenie świadomości społecznej. Kampania „Pomóż napełnić miski w schroniskach” jest formą pomocy, która działa świetnie. Potwierdza to partner kampanii Fundacji Ochrony Zwierząt i jej dyrektor Mgr. Eva Marlene Hodek: „Przez ostatnie dziesięć lat byliśmy w stanie skutecznie pomagać zwierzętom w schroniskach we współpracy z Mars Czech. Cieszę się z tego, ponieważ pomoc naprawdę dociera tam, gdzie jest potrzebna. ”
Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie www.naplntemisky.cz